კრიტერიუმი
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
პარალე-ლოგრამი
და მისი
ელემენტები.
|
იცის
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის
მაგრამ
ვერ
იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.
|
იცის,
იყენებს,
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იცის,
იყენებს,
მთლიანად
ორიგინალურია
|
მსჯელობა/
დასაბუთება.
|
ვერ
ასაბუთბს.
|
ასაბუთბს
მაგრამ
არა
სწორად.
|
ასაბუთბს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
მთლიანად
ორიგინალურია.
|
პარალე-ლოგრამის
თვისებები.
|
იცის
მაგრამ
ვერ
ადგენს.
|
იცის,
ამტკიცებს,
მაგრამ
ვერ
იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.
|
იცის,
ამტკიცებს,
იყენებს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იცის,
ამტკიცებს,
იყენებს
და
მთლიანად
ორიგინალურია
|
განზოგადება
.
|
მიზანი
არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ
არის
გათვალიწი
ნებული.
|
მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
|
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.
|
მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.
|
მეორე გაკვეთილი
კრიტერიუმი
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
პარალე-ლოგრამის
თვისებების
პრაქტიკული
გამოყენება.
|
იცის
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის
მაგრამ
ვერ
იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.
|
იცის,
იყენებს,
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იცის,
იყენებს,
მთლიანად
ორიგინალურია
|
მსჯელობა/
დასაბუთება.
|
ვერ
ასაბუთბს.
|
ასაბუთბს
მაგრამ
არა
სწორად.
|
ასაბუთბს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
მთლიანად
ორიგინალურია.
|
რა
შემთხვევაში
შეიძლება
იყოს
ოთხკუთხედი პარალე-ლოგრამი.
|
იცის
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის,
მაგრამ
ვერ
იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.
|
იცის,
იყენებს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იცის,
იყენებს
და
მთლიანად
ორიგინალურია
|
განზოგადება
.
|
მიზანი
არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ
არის
გათვალიწი
ნებული.
|
მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
|
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.
|
მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.
|
No comments:
Post a Comment